דף הבית > בניית מותג
לקבלת ייעוץ תדמיתי
שם*:
טל*:
דואל*:
נושא:

אני מסכים לתקנון

בניית מותג

מותג | בניית מותג | עיצוב מותג

                                                                                    
    לצפייה בגלריית: מותגים                                 
 
 
 


בניית מותג

עיצוב מותג

בניית מותג

פיתוח מותג

בניית מותג

עיצוב מותג

בניית מותג

פיתוח מותג

 

מהו מותג ?

מותג הוא מונח מתחום השיווק, המתייחס לסך-כל העמדות, הרגשות והתפיסות הקיימות אצל הצרכנים הנוגע, בעולם העסקי, לחברה, מוצר, קו מוצרים או שירות, אך גם לכל גורם המעוניין ליצור מערכת תגובות כלפיו כגון עמותה, אתר תיירות, מפלגה פוליטית ואף אדם פרטי. עמדות ורגשות אלה מכונים לעתים גם "נכסי המותג". מטרתו של המשווק היא לייחס למותג ערכים חיוביים, כמו איכות, יוקרה, "כיפיות" או תמורה טובה לכסף. עם זאת ייתכן בהחלט שלצרכנים יהיו עמדות שליליות כלפי מותג מסוים. הדבר ייחשב בדרך-כלל לכישלון של התהליך השיווקי.
בעבר היה נהוג להתייחס בשם מותג רק אל הסממנים החיצוניים של התאגיד או המוצר כגון שם, סיסמה (סלוגן או מוטו), סימן מסחרי,
לוגו (סמליל) וסימנים ויזואליים אחרים כמו צבעים (צהוב של מקדונלד'ס) או עיצוב (מחשבי iMac של אפל), אולם כיום כבר מוסכם כי סימנים ויזואליים אלו הינם רק חלק מהמותג עצמו והם מכונים בשם זהות מותגית.

חשיבות המותג
חשיבותו העיקרית של המותג נחוצה בתהליך המיצוב של המותג וכן על מנת להשיג בידול. בשוק לא ממותג, הצרכנים כמעט שאינם מבדילים בין המוצרים המתחרים. היצרנים (או ספקי השירותים) מתחרים ביניהם בעיקר באמצעות הורדת מחירים, באופן שפוגע ברווחיות שלהם. מיתוג מאפשר להם להתחרות גם על מאפיינים אחרים של המוצר, שאינם המחיר. אם הצרכן תופס את המותג כבעל ערך עבורו, הוא יהיה מוכן לשלם עבורו יותר מאשר עבור מתחריו. הבדל זה במחיר יכול להגיע לעשרות אחוזים, והוא מכונה "פרמיית מותג".
המיתוג הוא בעל ערך גם עבור הצרכן. ליצרן יש אינטרס שלא לפגוע בעמדות הצרכנים כלפי המותג. אם המוצר או השירות לא ייעמדו בציפיות הצרכנים, הם לא ישובו לרכוש אותם. לפיכך המותג מבטיח לצרכן, או אמור להבטיח לו, מוצר העומד בציפיותיו.
עם זאת יש להדגיש שלעתים עמדות ורגשות כלפי מותגים אינם נובעים מהבדל אמיתי בינם לבין מתחריהם. כך לדוגמה, צרכנים נוטים להיות נאמנים למותגי מזון ומשקאות מסוימים, למרות שבמבחני טעימה מתברר לעתים קרובות שהם אינם מסוגלים להבדיל בין טעמם לטעם המתחרים. המיתוג הופך לכן לעתים קרובות את הצרכן לצרכן לא-רציונלי, שאינו פועל באופן הטוב ביותר עבור עצמו.
 
מותג יופיע על כל מוצר גרפי שנפיק ונפרסם: הפרסום על גבי כל מוצרי הדפוס והפרסום הם שהופכים את הלוגו המוכר שלכם למותג. ככל שלקוחותיכם וכלל הצרכנים יזהו את הלוגו שלכם כך תהפכו לבעלי מוניטין וידועים בקרב הצרכנים.
לקבלת ייעוץ חינם והצעת מחיר התקשרו: 077-3004230 | צור קשר
 

עיצוב ניירת  |  כרטיסי ביקור  |  פולדרים  |  מדבקות  |  אריזות  |  קטלוגים  |  גלויות  |  הזמנות  |  פוסטרים  |  רול אפ ופופ אפ  | פרוספקטים  |  מגנטים  |  תפריטים  |  מודעות  |  כרטיסי חבר  |  דיסקים  | מצגות  |  אתר אינטרנט  |  ניוזלטר, מיניסייט, דפי נחיתה  |  באנרים

מיתוג, מיתוג עסקי, חברות מיתוג, חברת מיתוג, מיתוג מחדש, עיצוב תדמית, עיצוב לוגו, שדרוג מיתוג, עיצוב גרפי, תדמית, מיתוג אתר, מותג חדש, שרותי מיתוג, בניית לוגו, עיצוב לוגויים, לוגו, לוגואיים, LOGO , LOGOTYPES, איקון לעסקים, מיתוג לעסקים, מיתוג לחברות, מיתוג לעסק חדש, מיתוג לעסק קיים, מיתוג לעסק פרטי, מיתוג לעסק בהקמה, מיתוג למשרד, מיתוג מקצועי, מיתוג לבתי עסק, מיתוג לחברות טכנולוגיה, מיתוג לתחום העסקים, מיתוג פרסום, מיתוג לחברת שיווק, מיתוג לחברה, עיצוב לוגו, פיתוח תדמית, בניית זהות גרפית, עיצוב ניירת, עיצוב ניירת משרדית, מודעת תדמית, מצגת תדמיתית, branding,