דף הבית > פרסום על מכוניות זה פרסום משתלם
לקבלת ייעוץ תדמיתי
שם*:
טל*:
דואל*:
נושא:

אני מסכים לתקנון

פרסום על מכוניות זה פרסום משתלם

בישראל מזג האוויר נע בין חמים במהלך החורף ללוהט במהלך הקיץ. אמנם אנחנו אוהבים לברוח למזגן, אבל במשך שעות רבות אנחנו נהנים להסתובב בחוץ, להיות בשמש. לא מעט אנחנו מוצאים את עצמנו גם בחוץ וגם במזגן, בו זמנית – כאשר אנחנו במכונית. ומאחר שאנחנו נמצאים בהן לא מעט, מכוניות הפכו לשטח פרסום אטרקטיבי. פרסום על מכוניות הוא כיום אחד מצורות השיווק היעילות ביותר שיש.

מפרסמים תמיד הולכים למקום בו אנשים נמצאים. ומכיוון שאנשים נמצאים בחוץ, נמצאות בחוץ גם פרסומות רבות. על גבי מכוניות ומשאיות רבות מופיע שילוט כלי רכב, בין אם כחלק ממהלך של מיתוג רכבים של בית עסק כלשהו, או פשוט בתור מדבקות פרסום.

הידעת? פרסום על מכוניות יעיל יותר מפרסום על שלטים

פרסום על מכוניות הוא תחום חדשני ומעניין יותר מאשר פרסום סטנדרטי על שלטי פרסום. מדוע? משום שכשמציבים פרסומות על שלט או בניין, הפרסומות הופכות לחלק מהנוף, הן הופכות בלתי נראות במידה מסוימת. כמו שאנשים למדו עם הזמן להתעלם מפרסומות בטלוויזיה וברדיו, כך העיניים שלנו מסננות את השילוט ומתעלמות ממנו.

מרוב פרסומות לא רואים את היער. וכמה אירוני - פרסום לא יעיל שכזה הוא יקר בהרבה מאשר שיטות פרסום אלטרנטיביות, כמו פרסום על מכוניות. שילוט לרכב הוא חיה אחרת לגמרי. רכבים עם פרסומות עליהם הם שלט נייד שהולך ממקום למקום, מרחוב לרחוב, מעיר לעיר. נהגים חולפים על פניו, הולכי רגל רואים אותו כשהם ממתינים ברמזור או יושבים בבית קפה.

קשה יותר להתעלם מפרסומת על מכונית, כי היא מושכת את תשומת לבנו. פרסומת נייחת נעלמת, אבל פרסומת ניידת קופצת. מסיבה זו מפרסמים רבים מציבים על מכוניות מסרי פרסום רעננים, אלטרנטיביים, משעשעים, כדי לנצל עד תום את היעילות של פרסום על מכוניות.

מגיעים לקהלים חדשים דרך פרסום על מכוניות

אנשים שחולפים על פני המקום בו ממוקם שלט פרסומת נחשפים למסר השיווקי שמופיע בו, אבל שלטי פרסומת ניידים לא מחכים שיגיעו אליהם, הם מגיעים בעצמם אל קהל היעד. קהל היעד הזה יכול להיות כרגע ברחוב הראשי, להתהלך ברחוב צדדי או להיות תקוע בפקק בנתיבי איילון. בכל מקום בו ישנם רכבים – שם יכולות להופיע גם פרסומות. 

שילוט כלי רכב משתלם יותר

לא רק שפרסום על מכוניות באמצעות שילוט רכבים הוא יעיל יותר, הוא אף משתלם יותר. כלומר, הוא זול יותר. השינויים המהירים בעולם הפרסום טרם באים לידי ביטוי במחיר, ושיטות פרסום מסורתיות יותר נותרו יקרות, ללא כל פרופורציה לתמורה שהן מניבות.

שיטות הפרסום החדשניות, כמו פרסום באינטרנט, הצבת שלטים בשירותים של בתי עסק או פרסום על מכוניות, נותרו זולות, למרות היעילות המוכחת שלהן. מדובר ענף פרסום מתפתח שעדיין מתוחמר במחיר שווה לכל נפש, ועדיין פונה לקהלים גדולים ומגוונים.